dimarts, 28 de febrer del 2012

BUNYOLS DE QUARESMA


Tots els dies haurien de ser divendres de Quaresma... només per poder menjar els bunyolets!!!!
He decidit doncs que me'ls faré jo a casa i així no hauré d'esperar a dimecres o divendres, tot i que ara ja podem trobar forns i pastisseries que en fan cada dia.
Aquest diumenge vaig tastar a casa la Dolors aquests bunyols i no me n'he pogut estar de provar de fer-los a casa.
Seguiu la recepta que posa al seu blog, és la que jo he fe
t servir, i queden molt i molt bons.
Només dues anècdotes: la primera, que no he recordat de posar la cullerada d'anís!. A la propera, amb el pas de d'afegir la farina també hi afegiré al cullerada d'anís.
La segona anècdota: jo no havia fregit mai bunyols i havia sentit que giraven sols..... no ho havia vist mai i m'ha semblat espectacular, volten i volten!!!! Ostres, com una badoca m'he quedat estona i estona mirant com fregien i ballaven en l'oli calent aquestes boletes!
A casa han passat la prova del jurat, tant en Carles com en Martí i l'Aina se n'han llepat els dits.
Bon profit!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola Glòria, soc la Dolors la amiga de l'Andi, segur que aquets bunyols son boníssims, però jo et volia donar les gràcies per les galetes que ens vas fer per dissabte, son molt "xulas" em van fer molta il.lusió. Moltes gràcies
un petó