diumenge, 22 d’agost del 2010

FLAÓ EIVISSENC

És un dels pastissos que feia molt de temps que tenia pendent, jo no l'havia tastat mai i no m'atrevia a fer-lo sense tenir una recepta fiable. Dilluns passat va arribar el gran dia: al programa de ràdio de la Mireia Carbó (a COMRàdio) van parlar-ne i van donar-ne una recepta que és la que he seguit. Aquí us passo el link.
Ha quedat molt bo tot i que m'han passat dues coses que us comento: m'ha sobrat bastanta massa de la galeta, no per fer-ne un altre però Déu n'hi do. I l'altra és que la massa de la galeta es trenca bastant, és a dir que desenmotllar-lo sense que es trenqui és gairebé impossible. No se si heu provat de fer-lo i us ha passat el mateix, tot i així us recomano que el proveu.


Bon profit!

4 comentaris:

josep ha dit...

El flaó havía de ser boníssim, malgrat les "artístiques" esquerdes.
Una abraçada

Dolors ha dit...

Ei! Mira que m'he anat connectant vegades, pensava que ja no penjaries cap més post fins la propera mona! Amb dos peques és difícil treure el temps. Però has d'anar fent cosetes, que sempre et queden super-bé. Quina pinta!!

Glòria ha dit...

Josep, sí que ho era de bo... les esquerdes no les vaig poder evitar!
Ei Dolors, ja ves que el blog el tinc molt oblidat... potser si que a aquest ritme la propera serà la mona del 2011!!

diseño web ha dit...

Fantastico!! Se ve delicioso!